Wie is hier nu de bezienswaardigheid? - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Wieske Vreeswijk - WaarBenJij.nu Wie is hier nu de bezienswaardigheid? - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Wieske Vreeswijk - WaarBenJij.nu

Wie is hier nu de bezienswaardigheid?

Door: wieskevreeswijk

Blijf op de hoogte en volg Wieske

24 Juli 2011 | Indonesië, Medan

Ongelofelijk, ik heb me nog nooit zo beroemd gevoeld! Net een rondje door Medan gelopen en geconstateerd dat ik in 3 uur geen enkele andere blanke tegenkwam. En dat ik iedere stap die ik zet een keer 'Hello miss' hoor, nageroepen word, of in ieder geval bekeken alsof ik een drol op m'n kop heb. Er waren mannen die letterlijk (en dit is geen Wieskiaanse overdrijving) begonnen te gillen toen ze me zagen en ik ben al met hele gezinnen en giechelende schoolmeisjes op de foto geweest. Medan is verder niet zo spannend, niet voor niets dat hier zo goed als geen toeristen zijn. Conclusie: ik ben meer bezienswaardig dan Medan..

  • 24 Juli 2011 - 08:38

    Lieve:

    haha, klinkt goed! Straks ga je nog handtekeningen moeten uitdelen ;-)

  • 24 Juli 2011 - 09:17

    Patricia:

    Hahaha, dat belooft nog wat dan :-)
    Enjoy!

  • 24 Juli 2011 - 11:17

    Annet Chambone:

    Hoi Wieske, niet buiten je schoenen gaan lopen hé en veel succes. Ik blijf je op de voet volgen.

  • 24 Juli 2011 - 11:42

    Tom:

    Hup, Anna Zabba shirt aan en hopen dat we er nog een slaatje uit kunnen slaan! Wieske, veel plezier.

  • 24 Juli 2011 - 15:10

    Lucie S:

    heel veel plezier op deze geweldige reis. Het is hier trouwens sh.... weer 12 graden en regen! geniet er maar van.

  • 25 Juli 2011 - 11:22

    Louke Lou:

    Super toch! Ben opgegroeid in Indonesië, het is er dus geen haar veranderd :))

  • 26 Juli 2011 - 18:59

    Fleur:

    Hoi moppedrollie, heb je ook een een verzetje schat, met al die aandacht ;)
    xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wieske

Foto: Joyce Goyart

Actief sinds 05 Juli 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 162029

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 14 Januari 2016

Niek en Wieske living the dream!

24 Augustus 2015 - 28 Oktober 2015

Wieske is reisleidster op Samos

22 Juli 2011 - 21 Februari 2012

Wieske @ Indonesië-Maleisië-Nieuw-Zeeland-Taiwan

Landen bezocht: